Monday, November 21, 2011

Auuuuummmmmmm

GOLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagi ni mmg rata2 rakyat Malaysia senyum dan ceria tahap gaban...pasukan Harimau Muda kita telah mematah dan merobek2 sayap garuda yang kononnya hebat lar sangat...(padan muka korang Indon)....mmg puas hati aku dgn match malam tadi...MALAYSIA TANAH TUMPAH DARAHKU...(wah patriotik sungguh aku kan)

Mmg semangat berkobar2...sib baik aku ni pompuan klu idak maunya aku tgu abg APEK ku kat lcct pagi ni...sib baik aku kena keje hari ni...hehehehe(abg apek namo mu naek balik deh)....

Apapun sebagai rakyat MALAYSIA, jutaan tahniah kepada semua pemain(ermm kat fakri tu sekali la,even aku hangin jer ngan dia tu)...Kita dah bukak bijik mata si Indon jgn nak berlagak sgt, bola tu bulat macam2 leh jadi...(itu kan dah kena sengaaaaaattt, padan muka)...nnt klu ada match Indon kat MALAYSIA ni, kita sewa lori sampah angkut player derang...hahahahahaha...

No comments:

Post a Comment