Thursday, November 17, 2011

genting here we go









Ni aku nak citer...hari tu 2hb okt 2011..abang aku belanjer gi genting..lagipun nak merasakan anak2 aku yg tak pernah gi sana..apa lagi bukan main seronok lagi la hero2 aku..siang malam tanyer bila kita nak gi genting...ermmm akhirnya hari yang dinantikan tiba...korg gerak awal pagi ahad..dengan harapan idak la bersesak sbb klu gi malam minggu lagi kalut kan..nak dijadikan citer bilik sumer full...nak tak nak korg kena bilik yang standard tapi harga deluxe room...ermm kopak gak la duet abg aku...abis tu takan nak balik hari plak...baju sumer dah packing...hahahahaha berkorban la yer bang sekali sekala...hahahahahaha

Yg syoknya blk korg view theme park...seronok sgt..aku as a mama hepi sgt2 tgk fmly aku hepi senyum sampai ke telinga..nanti aku post picture ok...

No comments:

Post a Comment