Thursday, December 8, 2011

mimpi.....

assalamualaikum kawan2...

hehehe...bapok skema aku ni..lama rasanya aku tak hapdate blog aku ni...huhuhu. memandangkan masa aku lar ni bz sikit kan...iyer la keje baru kan...gilomu time keje nak nulis blog..mampuih bos aku nampok kang...

tajuk entri aku yer yer oo je kan...bukan apa, malam tadi (8/12 aka malam jumaat) aku mimpikan arwah acik aku...aku mmg rindu sgt ngan arwah..kami ni mmg rapat dah macam adik beradik, even arwah tu sebenornya mak saudara aku..masa aku baca yaasin malam jumaat tu mmg aku rasa syahdu sgt, rasa cam arwah sedang perhatikan aku..(harap2 mmg jadi kenyataan la apa yg aku rasakan)...maka, bila waktu dah malam, aku pun masuk tido..dengan izin ALLAH, arwah ada dalam mimpi aku. dia senyap jer..terdetik jugak dalam hati tu naper acik ni senyap jer, klu tak dia la yg bisingnya..terus spontan aku dtg kat dia dan peluk dia kuat2...masa aku tersedar tu aku terasa lagi pelukan tu...(semoga ALLAH mencucuri rahmat keatas roh acik dan ditempatkan dikalangan org2 yg beriman..AMIN)...

itu jer la yg aku nak citer kat korang...yg hidup pasti akan mati...sebelum tuhan pejamkan mata kita buat selama2nya...berbuat baik la supaya bila kita mati nanti allah akan menerima segala kebaikan kita...INSYAALLAH....

No comments:

Post a Comment